• Reklamacje i zwroty

Zwroty i Reklamacje – Informacje dla Klientów

1. Zwroty (odstąpienie od umowy)

Jeśli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą uprzywilejowanym, masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki, bez podawania przyczyny.

Aby dokonać zwrotu, skontaktuj się z nami mailowo:
📩 sklep.internetowy.lunara@gmail.com
W wiadomości podaj: numer zamówienia, imię i nazwisko oraz informację, że chcesz skorzystać z prawa zwrotu.

Ważne! Produkty higieniczne i erotyczne po otwarciu NIE podlegają zwrotowi

Z uwagi na charakter sprzedawanych artykułów – czyli produkty intymne, które ze względów higienicznych tracą możliwość ponownej sprzedaży po otwarciu – nie możemy przyjąć zwrotu towaru, którego opakowanie zostało naruszone.
Dotyczy to w szczególności m.in. wibratorów, masturbatorów, zabawek erotycznych, kosmetyków intymnych, bielizny erotycznej po przymierzeniu, itd.

Zwrot możliwy jest wyłącznie w przypadku produktów:

  • nieużywanych,

  • w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu,

  • bez śladów otwierania lub użytkowania.

Adres do odesłania zwrotu

Zwrot odeślij na adres:
Jagoda Błaszczyk sklep internetowy Lunara
ul. Franciszka Morawskiego 1/29
60-239 Poznań

Możesz również nadać zwrot do paczkomatu:
📦 POZ270M
☎️ tel. do przesyłki: 691 577 022

Zwrot środków zostanie wykonany w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, jednak nie wcześniej niż po weryfikacji stanu produktu.


2. Reklamacje (towar wadliwy lub niezgodny z zamówieniem)

Jeżeli otrzymany produkt ma wadę, działa nieprawidłowo lub jest niezgodny z zamówieniem — przysługuje Ci prawo do reklamacji.

Reklamacje przyjmujemy mailowo:
📩 sklep.internetowy.lunara@gmail.com

W zgłoszeniu podaj:

  • numer zamówienia,

  • opis wady lub problemu,

  • zdjęcia lub nagranie prezentujące usterkę (jeśli to możliwe).

Adres do przesyłki reklamacyjnej

Reklamowany produkt odeślij na adres:
Jagoda Błaszczyk sklep internetowy Lunara
ul. Franciszka Morawskiego 1/29
60-239 Poznań

Możliwe jest też nadanie przez paczkomat:
📦 POZ270M, tel. 691 577 022

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
Jeśli zostanie uznana — otrzymasz nowy produkt, naprawę lub zwrot środków (w zależności od dostępności i charakteru wady).


3. Informacje dodatkowe

  • Obsługujemy wyłącznie klientów z Polski.

  • Produkty dostępne w sklepie przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich (18+).

  • Standardowy czas realizacji zamówień: wysyłka do 24h w dni robocze od zaksięgowania płatności.